Rabu, 6 November 2013

Aktiviti Harian Bertukar

1 nov start kena tukar tugasan kerja...
so lepas nie semua aktiviti harian terpaksa bertukar..
klu selalu boleh tido apabila takde kerja @ setelah selesai semua kerja tapi sekarang terpaksa bersengkang mata sampai petang. Nak tido tak boleh sebab meja kerja berada di lalu org ramai....

Hari Pertama
~ habiskan kerja yang sedia ada di tempat lama n petang br kemas barang n tukar tempat
~ ok la takde kerja lg nak kena buat, just tgk2 je dulu

Hari Kedua
~ Mula belajar cara2 kerja, bagaimana nak semak cek, no akaun dan sebagainye...
~ ok la senang jgak la dan nasib baik aku cepat belajar, so memudahkan jgak la...
~ mcm2 belajar guna sistem

Hari Ketiga
~ dapat banyak batch....
~ tapi disebabkan aku dah pernah buat batch dlm kerja sebelumnye so aku tahu la sikit apa yang perlu aku tgk
~ dlam kul 11.40 kerja aku semua dah siap...aduhai..boring dah menjelma...mulut pun dah mula menguap2, mata pun mula minta untuk dipejamkan....
~ sabar je la..menunggu masa ke pukul 1, untuk mata dipejamkan sementara waktu smpai kul2....

Tiada ulasan: