Khamis, 18 September 2014

Clenx Tea

Kenapa lynn amalkan? sebab lynn nak kurus(hihihi). Lynn amik malam 
Green Tea banyak kelebihan dan khasiatnya. 



*harga cleanx tea pack besar rm56.90 @ pack kecil RM28

Kenapa perlu amalkan green tea?

1. untuk buang segala toxin yang ada dalam badan kita. bila toxin kurang, jerawat pun tiada. makan kulit pun licin. tapi kalau aku malas, (means malas nak minum green tea, maka belambak la jerawat2 halus yang tak diundang).

2. dapat menurunkan berat badan. kalau ikut kata kevin zahri kalau kita amalkan green tea senang nak kurus sebabnya green tea mampu mempercepatkan pembakaran kalori dan untuk pengetahuan kalori untuk green tea 0 okay. 0kcal. hihi.

3. dapat mengelakkan kita daripada terkena penyakit hati dan stroke dengan cara merendahkan kadar kolestrol dalam badan kita.

4. green tea juga mampu kasi kulit kita kekal anjal sebab kandungan antioxidant dalam green tea tuh sendiri tinggi dan green tea jugak mampu hindarkan kita daripada menghidap cancer. sebab antioxidant dia tinggi, so dia mampu protect segala cell dalam badan kita. 

Jap lagi lynn masukkan khasiat dan kelebihan Green Tea....



*actually, green tea brand cleanx tea tuh boleh diulang2 untuk direndam. tapi aku, satu uncang sekali guna je. takde repeat. kalau uolls nak repeat, simpan uncang dalam tupperware letak dalam peti sejuk. then the next day boleh guna lagi.


Tiada ulasan: