Rabu, 16 Oktober 2013

Masalah!!!!!! Luahan hatiku

Banyaknye la masalah yang nak difikirkan....
Semua masalah org punye n kaum keluarga yang terdekat...
Bilalah nak selesai semua nie...penat nya le....
Kenapa org lain susah nak fahaminye....takkan aku yang jauh nie jgak yang kena berkorban....
Aku harap hujung bulan nie apa yg aku lakukan dan korbankan nie berhasil.....
Aku tak sanggup sudah mendengar rintihan suara hati si dia.....
Orang lain tak rasa so mmg takkan faham la....
Aku yang tak rasa tapi aku faham apa yang dilaluinye....
Tapi apakan daya aku jauh dan ada tanggungjawab lain yang harus aku laksanakan....
Kepenatan aku bukan kerana kerja harian tapi kerna memikirkan masalah nie semua

Betullah kata bidalan.....
"Emak seorang boleh menjaga 9orang anak, tapi 9orang anak belum tentu boleh menjaga emak seorang"

Tiada ulasan: